کرج عظیمیه گلستان ۲۱م، پلاک ۱۵ واحد ۹

09129534862

info@sgk-co.org

صنعت گستر خورنگان

شرکت صنعت گستر خورنگان (سهامی خاص)

خرید پلی آلومینیوم کلراید

پلی آلومینیوم کلراید (polyaluminium chloride) که به اختصار به آن PAC نیز می گویند، یک پلیمر معدنی با فرمول Al2Cl(OH)5 است. این پلیمر به صورت پودر جامد بدون بو است. این ماده در آب محلول است و در دو گرید خوراکی و صنعتی به عرضه می شود.
پلی آلومینیوم کلراید

پلی آلومینیوم کلراید  (polyaluminium chloride) یا به اختصار پک، یک پلیمر معدنی به صورت پودر جامد است. پک به عنوان یک منعقد کننده عالی در تصفیه آب و تهیه دئودورانت‌ها استفاده می‌شود. پلی آلومینیوم کلراید در دو گرید آشامیدنی و فاضلابی در بسته‌بندی‌های 100 گرمی، 1000 گرمی و کیسه 25 کیلوگرمی در شیمی استور به فروش می‌رسد.

خصوصیات ویژه‌ی این پلیمر معدنی ناشی از ماده‌ی فعال اصلی در آن یعنی هیدروآلومینیوم کلراید است. از این رو در تصفیه آب به دلیل بارهای الکتریکی که دارد می تواند مواد معلق را از بین ببرد. همچنین در صنعت کاغذسازی نیز کاربرد دارد.

خرید پلی آلومینیوم کلراید:

برایخرید پک آشامیدنی یا فاضلابی با قیمت مناسب و کیفیت عالی می توانید به صورت آنلاین سفارش خود را ثبت نمایید، همچنین می توانید با شماره های موجود در بخش تماس با ما، با کارشناسان مجرب ما تماس حاصل فرمایید.

پلی آلومینیوم کلراید (PAC) چیست؟

پلی آلومینیوم کلراید (polyaluminium chloride) که به اختصار به آن PAC نیز می گویند، یک پلیمر معدنی با فرمول Al2Cl(OH)5 است. این پلیمر به صورت پودر جامد بدون بو است. این ماده در آب محلول است و در دو گرید خوراکی و صنعتی به عرضه می شود.PAC یکی از موثرترین مواد شیمیایی در صنعت تصفیه آب است. به طور گسترده در تصفیه آب آشامیدنی و فاضلاب حضور دارد؛ دلیل آن را هم می توان راندمان انعقادی بالا نسبت سایر مواد شیمیایی دانست.

 

خواص فیزیکی و شیمیایی

نام دیگر پک (PAC)
فرمول مولکولی Al2Cl(OH)5
جرم مولکولی 174.45 g/mol
cas no
1327-41-9
شکل ظاهری
چگالی 1.37 g/ml

پلی آلومینیوم کلراید را از کجا بخریم؟

پلی آلومینیوم کلراید یک پلیمر معدنی است که به اختصار به آن PAC نیز می گویند. این ماده به طور گسترده در صنایع نفت و گاز، کاغذسازی، تصفیه آب و تصفیه فاضلاب کارخانه ها مورد استفاده قرار می گیرد. بلع آن باعث مسمومیت و آسیب به دستگاه گوارشی می شود. همچنین تماس آن با پوست، التهاب و قرمزی را به دنبال دارد. به همین دلیل پیش از کار با آن، باید نکات ایمنی را مطالعه و رعایت کنید. برای خرید پک، با قیمت مناسب با کارشناسان ما در واحد فروش تماس حاصل فرمایید. 

 

شرکت صنعت گستر خورنگان، فروش هیدرازین هیدرات 55 درصد