کرج عظیمیه گلستان ۲۱م، پلاک ۱۵ واحد ۹

09129534862

info@sgk-co.org

صنعت گستر خورنگان

شرکت صنعت گستر خورنگان (سهامی خاص)

نحوه ساخت هیدرازین هیدرات

هیدرازین هیدرات 55 % یک مایع به شدت سمی و خطرناک ناپایدار است که بوی کمی مانند آمونیاک  می دهد - احتمالاً به این دلیل که از دو مولکول آمونیاک ساخته شده به یکدیگر (با از بین رفتن H2) ساخته شده است.
ساخت هیدرازین هیدرات

ساخت هیدرازین هیدرات

ساخت هیدرازین هیدرات با سه روش مختلف امکان تولید دارد:

یکی از موادی که به عنوان حلال ترکیبات معدنی و عامل کاهش دهنده واکنش ها نقش زیادی دارد، هیدرازین هیدرات (Hydrazine hydrate) است. این ماده بی رنگ بویی شبیه به آمونیاک دارد و قابل اشتعال نیز هست.

روش اول: راشینگ

این روش مهم ترین روش ساخت هیدرازین هیدرات است. طی این فرایند در ابتدا سه ماده هیپوکلریت سدیم، آمونیاک و کلر آمین وارد عملیات اکسید می شوند. سپس آمونیاک اضافی و کلر آمین و سدیم هیدروکسید با یکدیگر واکنش داده و در نهایت هیدرازین هیدرات تولید می شود. یکی از محصولات فرعی این واکنش، سدیم کلرید است.

روش دوم: کتازین

کتازین نیز زیر مجموعه راشینگ محسوب می شود. در این روش آمونیاک و کلر و کتون آلیفاتیک اکسید شده و در نهایت هیدرازین هیدرات به دست می آید.

روش سوم: پراکسید

در این روش آمونیاک در کنار کتون با هیدروژن پراکسید، اکسید می شود.

هیدرازین چیست؟

هیدرازین هیدرات 55 % یک مایع به شدت سمی و خطرناک ناپایدار است که بوی کمی مانند آمونیاک  می دهد – احتمالاً به این دلیل که از دو مولکول آمونیاک ساخته شده به یکدیگر (با از بین رفتن H2) ساخته شده است. فرمول آن N2H4 است و ساختار آن تقریباً شبیه ساختار پوسته پراکسید هیدروژن است.

قیمت هیدرازین هیدرات

صنعت گستر خورنگان، شرکتی با 10 سال سابقه درخشان در زمینه مشاوره و ارائه خدمات فروش هیدرازین هیدرات، کیفیت محصولات خود را تضمین می کند. مواد اولیه به دلیل وارداتی بودن و فاکتور دلار، در نوسان بوده و قیمت به روز است. جهت استعلام از قیمت هیدرازین هیدرات با کارشناسان ما در تماس باشید.

شرکت صنعت گستر خورنگان، فروش هیدرازین هیدرات 55 درصد