کرج عظیمیه گلستان ۲۱م، پلاک ۱۵ واحد ۹

09129534862

info@sgk-co.org

صنعت گستر خورنگان

شرکت صنعت گستر خورنگان (سهامی خاص)

هیدرازین هیدرات 55 درصد

فروش هیدرازین هیدرات 55 درصد را از شرکت صنعت گستر خورنگان، فروشنده مواد شیمیایی تهیه نمائید. شرکت صنعت گستر خورنگان یکی از واردکنندگان و فعال در حوزه خرید و فروش مواد اولیه شیمیایی و هیدرازین هیدرات 55 درصد است.
هیدرازین هیدرات 55 درصد

فروش هیدرازین هیدرات 55 درصد

 

فروش هیدرازین هیدرات 55 درصد را از شرکت صنعت گستر خورنگان، فروشنده مواد شیمیایی تهیه نمائید. شرکت صنعت گستر خورنگان یکی از واردکنندگان و فعال در حوزه خرید و فروش مواد اولیه شیمیایی و هیدرازین هیدرات 55 درصد است. جهت تهیه این محصول با کیفیت و اطلاع از قیمت هیدرازین هیدرات با کارشناسان فروش ما در تماس باشید.

معرفی هیدرازین هیدرات 55

هیدرازین هیدرات ۵۵ درصد (Hydrazine) یک ترکیب شیمیایی با فرمول مولکولیN۲H۴ است. هیدرازین بیشتر در سوخت موشک و فراورده‌های تنباکوکاربرد دارد.برای نمونه فشرده سازی هیدرازین با یک کربونیل ساده مانند استون یک آذین می‌دهد. اگر این آذین دوباره با هیدرازین واکنش دهد هیدرازون به دست می‌آید :
۲ (CH۳)۲CO + N۲H۴→ ۲ H۲O + [(CH۳)۲C=N]۲
[(CH۳)۲C=N]۲+ N۲H۴→ ۲ (CH۳)۲C=NNH۲
در واکنش بالا «استون آذین» یک فراوردهٔ میانجی(حد واسط) بوده و واکنش تا به دست آمدن هیدرازون انجام می‌شود.

کاربردهای هیدرازین هیدرات ۵۵ درصد

در ابتدا، مشتقات هیدرازین هیدرات ۵۵درصددر ساخت قارچ‌کش‌ها و علف‌کش‌ها استفاده می‌شدند. اما به‌مرورزمان، این مواد توانستند وارد صنعت داروسازی شوند و در تولیدداروهای مختلف، از جمله آرام‌بخش‌ها استفاده می‌شوند.

هیدرازین و مشتقات آن در آب بویلرها به‌عنوان اکسیژن‌زدایی استفاده می‌شوند. محلول‌های حاوی ۳۵ درصد هیدرازین، توانایی کاهش اکسیداسیون در سیستم‌های بخار با فشار بالا و پایین را دارند. در واقع، هیدرازین هیدرات ۵۵ یکی از بهترین موادی است که برای جلوگیری از اکسیداسیون در عملیات حساس و بحرانی بویلرها، حتی در فشارهای بالاتر نیز استفاده می‌شود.

در حال حاضر، صنایع ساخت پلاستیک از مشتقات هیدرازین برای ساخت پلیمرها استفاده می‌کنند. استفاده از این مشتقات برای ساخت انواع پلیمرها همچنان در دستور کار صنایع مختلف است.

به طور خلاصه کاربرد هیدرازین هیدرات ۵۵ درصد را می‌توان به‌ صورت زیر عنوان کرد:

• ساخت اسپاندکس(گونه‌ای از کاموای پلاستیکی)از فیبرها
• برای کاتالیزواکنش های بسپارسازی(پلیمر کردن).
• باتری سوختی.
• لحیم کاری.
• گسترندهٔ واکنش زنجیری بسپارسازی اورتان.
• حذف اکسیژن در دیگ های بخار و جلوگیری از خوردگی لوله های دیگ بخار

همچنین شاید برای ساخت ترانزیستور پرده‌ای نازک که در نمایشگر کریستال مایع کاربرد دارند؛ کاربرد داشته باشد. نکات ایمنی هیدرازین بسیار زهرآگین است و هیدرازین بی آب بسیار ناپایدار می‌باشد.

مشخصات شیمیایی هیدرازین هیدرات

در جدول زیر به مشخصات شیمیایی هیدرازین هیدرات 55 می‌پردازیم.

نام انگلیسی Hydrazine hydrate
فرمول مولکولی N2H4 or H2N-NH2 or H2NNH2 or H4N2
جرم مولکولی 32.046 g/mol
چگالی 1.01 g/mL
حلالیت در آب قابلیت حل‌شدن در حل‌کننده‌های قطبی آلی
دمای ذوب C ۲۷۵
دمای جوش C۳۸۷
گران‌روی (ویسکوزیته) 0.32 cP  در20 °C
قیمت هیدرازین هیدرات تماس بگیرید

رفتار هیدرازین هیدرات

هیدرازین هیدرات 55 به‌عنوان یک حلال ساده یا به‌صورت یک ماده کاتالیز مورداستفاده قرار می‌گیرد. هیدرازین هیدرات می‌تواند در فرایند پالایش طلا (aqua regia) به کاربرد شود. در بیشتر موارد هیدرازین با ترکیب آب به هیدرات هیدرازین تبدیل می‌شود.

هیدرازین بی‌آب که به‌عنوان سوخت موشک استفاده می‌شود، یک ترکیب معدنی مهم است و با ازبین‌بردن آب از هیدرازین هیدرات به دست می‌آید. کاربرد هیدرازین بی‌آب در اروپا نسبت به هیدرازین هیدرات بسیار کمتر است.

هیدرازین ها به گروهی از مواد آلی اطلاق می شوند که با جایگزینی یک یا چند اتم هیدروژن در هیدرازین توسط یک گروه آلی حاصل می شوند.

 

نگهداری هیدرازین هیدرات ۵۵ درصد

برای جلوگیری از خطراتی مانند اشتعال، هیدرازین هیدرات باید در محیط بسته با تجهیزات الکتریکی هشداردهنده قرار بگیرد. هرگز نباید از هیدرازین در نزدیکی شعله، جرقه و عوامل مشابه استفاده شود. در مکان استفاده از هیدرازین، هیچ‌گاه نباید سیگار استفاده شود.

همچنین باید از تماس هیدرازین با نور مستقیم خورشید و فلزات و ترکیبات شیمیایی مانند اکسیدها پرهیز شود. در صورت نشت هیدرازین هیدرات، بشکه‌های حاوی آن باید با آب‌خنک شسته شده و از ورود بیشتر این ماده به محیط جلوگیری شود.

همچنین در صورت اشتعال هیدرازین باید به خاموش‌کردن فوری آتش اقدام شود. افراد آتش‌نشان باید با استفاده از ماسک تنفس و پوشش کامل ایمنی مجهز باشند.

 

هیدرازین هیدرات ۵۵ درصد

 

برای خاموش‌کردن آتش‌سوزی‌های کوچک از آب، مواد شیمیایی خنک یا گاز CO2 استفاده می‌شود. در صورت آتش‌سوزی بزرگ، باید از کف الکل یا آب با فشار زیاد استفاده کرد. هیدرازین هیدرات باید در بشکه‌های محکم و در یک محیط خنثی نگهداری شود. محیط نگهداری بشکه‌ها باید دارای سیستم تهویه، فاضلاب مناسب و دور از نور مستقیم خورشید و منابع دیگر انرژی باشد.

همچنین لازم است از وجود فلزات، اکسیدهای فلزی و مواد قابل‌اشتعال در این محیط خودداری شود و برای جلوگیری از جرقه‌های الکتریکی ناشی از الکتریسیته ساکن، مخازن نگهداری هیدرازین به زمین متصل شوند.

طبق مقررات بین‌المللی، هیدرازین هیدرات ۵۵ درصد باید در مخازن فلزی با پوشش داخلی از جنس پلی‌اتیلن، قوطی‌های پلاستیکی یا مخازن استیل ضدزنگ حمل شوند.

 

صنعت تولید هیدرازین هیدرات

 

 

خرید هیدرازین هیدرات

جهت سفارش هیدرازین هیدرات ۵۵ درصد و یا کسب اطلاعات بیشتر در مورد این محصول و قیمت هیدرازین هیدرات با کارشناسان ما در شرکت صنعت گستر خورنگان تماس بگیرید.

فروش هیدرازین هیدرات

جهت خرید هیدرازین هیدرات از صنعت گستر خورنگان، عمده فروش هیدرازین هیدرات ۵۵ درصد، با واحد فروش ما در ارتباط باشید تا از مشاوره قبل از خرید و پشتیبانی همکاران ما برخوردار شوید.

قیمت هیدرازین هیدرات

صنعت گستر خورنگان، شرکتی با 10 سال سابقه درخشان در زمینه مشاوره و ارائه خدمات فروش هیدرازین هیدرات، کیفیت محصولات خود را تضمین می کند. مواد اولیه به دلیل وارداتی بودن و فاکتور دلار، در نوسان بوده و قیمت به روز است. جهت استعلام از قیمت هیدرازین هیدرات با کارشناسان ما در تماس باشید.

موارد استفاده از هیدرازین هیدرات 55 درصد

هیدرازین هیدرات کاربردهای بسیاری دارد از جمله:

  • در سوخت موشک و سوخت های ماهواره ایی از هیدرازین بدون آب به دلیل پایداری طولانی مدتی که دارد استفاده می شود.
  • در آبکاری الکترولس نیکل و استخراج پلوتونیوم از زباله های راکتور هسته ایی برای کاهش نمک و اکسیدهای فلزات به کار می رود.
  • در صنعت کشاورزی با مواد شیمیایی مانند قارچ کش ها، حشره کش ها، علف کش ها و ضد ویروس ها مخلوط می شود و رشد گیاهان را بهبود می بخشد.
  • این ماده ی شیمیایی در تولید مواد شیمیایی آلی و صنعت داروسازی مورد استفاده قرار می گیرد.
  • در دیگ های صنعتی باعث کنترل PH می شود.
  • در تولید سموم دفع آفات و قارچ ها به کار می رود.
  • در صنعت رنگسازی برای رنگ کردن پارچه و در صنعت نساجی استفاده می شود. هیدرازین هیدرات به عنوان یک افزودنی در تولید رنگ‌ها، عامل رنگ‌دهی و عامل اصلاح‌کننده سطح در صنعت رنگ و پوشش‌های صنعتی نیز استفاده می‌شود.
  • به عنوان یک عامل تثبیت کننده در عکسبرداری و فرآیندهای عکاسی مورد استفاده قرار می گیرد.
  • در داروسازی و پزشکی از این ماده در تولید داروهایی چون داروهای مخصوص بیماران دیابتی و داروهای آرام بخش استفاده می شود.
  • در تولید فوم های پلیمری به عنوان یک عامل پف ساز به وفور استفاده می شود.
  • در صنعت پلاستیک سازی در تولید پلیمریزاسیون استفاده می شود.
  • از دیگر کاربردهای این ماده ی شیمیایی این است که در سنتز مواد شیمایی کشاورزی به عنوان واسطه عمل می کند.
  • جهت کاهش خوردگی تجهیزات نیروگاهی به کار می رود.

خرید هیدرازین هیدرات | فروش هیدرازین هیدرات 55%

هیدرازین هیدرات یک ترکیب شیمایی است که به عنوان حلال در بسیاری از ترکیبات مورد استفاده قرار می گیرد. هیدرازین هیدرات صنعتی کاربردهای بسیاری دارد.

شرکت صنعت گستر خورنگان، فروش هیدرازین هیدرات 55 درصد